24.10.2017

Ava - Estela 70J: Kwiaty i Światło

Są takie staniki, które w oczywisty sposób pasują do sezonu, w którym są wypuszczane. I tak kwiaty na wiosnę w Esteli od Ava nie były zaskakujące na wiosnę 2017. Ale teraz, teraz doceniam mocniej ten wzór - jest pełen światła!



Estela ma zaskakującą właściwość... wiecznie ją gubię! To znaczy, zdejmuję w jakimś miejscu w domu i później nie mogę jej znaleźć. Dlatego wymiary uzupełnię, jak znajdę mój stanik! :) [Edit: no dobra, już]

Wymiary/Measurements:
Obwód rozciągnięty/Band streched:  74.5
Obwód w spoczynku/Band:  67.2
Szerokość pojedynczej fiszbiny/Cup width:  21
Głębokość miski/Cup depth    28.8
Długość pojedynczej fiszbiny/Wire length: 33
Szerokość mostka/Gore width:  2.0
Wysokość mostka/Gore heigth:  9.8
Wysokość pasa koło miski/Wing heigth: 11.5
Szerokość ramiączek/Straps width:  2
Haftek w rzędzie/Hooks: 2

Ocena: / Rating:

Estetyka / Aesthetics

Wygoda / Comfort

Cena / Price

Wytrzymałość / Longevity

Kształt / Shape

Dziewczyny, słuchajcie, ja ostrzegam - od czasu, jak Estelę dostałam do recenzji, trochę mi się spuchło, więc i dopasowanie się zmieniło (zły dzień cyklu, a przypomniało mi się, że zdjęcia zrobić trzeba, no wiecie!). Ale opowiem wam o niej bez oglądania się na hormony!

To, co urzeka mnie w balkonetce Ava, to sposób, w jaki eksponuje pierś. U mnie robi efekt jabłuszka totalnego, sprawiając, że uwypukla się od góry, prowokując efekt WOW, szczególnie z kwadratowym dekoltem.




Kolor - jasna satyna, a od wewnątrz bawełna - jest tak zaletą, jak i mankamentem. Stanik jest jasny, ma w sobie dużo światła, co nastraja pozytywnie, szczególnie kiedy za oknem pada i ciemno. Ale przez swój kolor, materiał łatwo się brudzi i ciężko dopiera, przez co zmuszona byłam odjąć punkty za wytrzymałość. Ale cała reszta punktów jest, za jakoś wykonania - nic nie odstaje, nic się nie pruje, Estela dopracowana jest w najmniejszych szczegółach. Dobra robota, Ava!




Obwód dobrze pracuje, nie jest przesadnie elastyczny. W mojej fazie cyklu na spuchniętego ludzika Michelin wpija się i pozostawia ślady na skórze, ale w inne dni - po prostu dobrze trzyma. No i szerokie ramiączka są warte pochwalenia, za miękkość i komfort, jaki dają. Może są nieco zbyt szeroko rozstawione, przez co często je poprawiam i przesuwam bliżej środka Madzi - co na zdjęciach wygląda troszkę komicznie ;)





W środku miseczki wyłożone są delikatną, przyjemną dla skóry bawełną. A, i wierzchnia satyna również jest bardzo przyjemna dla dłoni (no i oka, te kwiatki!).




Totalnie zaczarowała mnie kula dyskotekowa na mostku! Piękna!




W ramach konkursu, jedna z naszych wspaniałych czytelniczek wygrała Estelę w rozmiarze 70I - na koniec oddajemy jej głos :)

Okiem czytelniczki: Mimo, że stanik jest za ciasny w obwodzie jest super zbudowany. Fiszbiny nie są za wysokie i nie wbijają mi sią pod pachę, ramiączka idealnie pasują do mojej budowy ciała, są dalej rozstawione, przez co nie wrzynają mi się w ramiona. Wygląd jest boski, budowa też (czuję, jak stanik zbiera mi biust do środka. Przy skakaniu nie przesuwa się. Myślę, że 75I byłby idealny.



*Post sponsorowany; autorka otrzymała produkt od dystrybutora lub/i wynagrodzenie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz