29.10.2015

Pari Pari Lingerie - Catherine III Push Up 65G PL/ENG

Dziś, z okazji Halloween - stanik z horroru.

Let's be seasonal and have a Halloween-edition review - a bra from a horror movie.

Pari Pari Lingerie - Catherine III Push Up 65G



Wymiary stanika: / Measurements: 
Rozciągnięty obwód / Band stretched 75.0
Obwód w spoczynku / Band 60.0
Szerokość miski / Cup width 15.0
Głębokość miski / Cup depth 20.0
Długość pojedynczej fiszbiny / Wire length 25.0
Szerokość mostka / Gore width 1.0
Wysokość mostka / Gore height 5.0
Wysokość pasa przy misce / Wing height 10.0
Szerokość ramiączek / Strap width 1.7
Haftek w rzędzie / Hooks 2

Ocena: / Rating:

Estetyka / Aesthetics

Wygoda / Comfort

Cena / Price

Wytrzymałość / Longevity
Kształt / Shape


Jeden stanik Pari Pari już miałam - była to Catherine III Soft, która urzekła mnie niskim, naturalnym kształtem biustu (efekt 'stanika bez stanika', sweet nothing). Niestety musiałam ją szybciutko sprzedać, bo prawie natychmiast stała się na mnie za mała, a była w rozmiarze 70G. Kiedy na Intymnej zauważyłam promocję linii Katarzynkowej skusiłam się na siostrę softa, Push Apka.

I have had one Pari Pari bra before, a Catherine III Soft which wooed me with its low, natural shape of bust (think sweet nothing). I unfortunately had to sell it almost immediately because I grew out of the cups of the 70G bra. When I spotted a promo on the Catherine line in Intymna e-store I just had to get myself a Push Up version of the bra.


Catherine III Soft 70G. Bardzo proszę o wybaczenie jakości zdjęcia - było robione Nokią, która widziała lepsze dni.

Catherine III Soft 70G. Please forgive me the quality of the picture, it was taken with an old Nokia.

Push Up rozczarował mnie strasznie - kompletnie nie przystaje jakością do softa, jest niewygodny i czuć w rękach, że zrobiony z tanich materiałów, jakby miał się rozpaść przy pierwszym praniu. Ten stanik jest zdecydowanie przeciętnym przedstawicielem grupy "jesteśmy polskimi stanikami, dziewczyny z USA i UK kupują nas w nadziei, że jesteśmy tak fajne jak Comeximy".

Push Up was a huge disappointment - it won't go near the quality of the soft bra, it is very uncomfortable and and you just feel that it was made out of fabrics so cheap that it will fall apart in the first washing machine cycle. This is a mediocre member of the 'We are Polish bras and girls from US and UK buy us in hope that we are as fun and good as Comexims' group.

Wyjęłam Katarzynę z pudełka - notabene strasznie niewygodnego, prostopadłościan ze ścianami w kształci trapezów, ani to postawić, ani ułożyć, zgroza - i pierwsze rozczarowanie. Ja rozumiem, że każdy ma trochę inaczej przesterowany monitor (o czym namiętnie przypomina każdy sklep internetowy) ale kolor Katarzyny ma się nijak do zdjęcia stockowego.

I uboxed my Catherine - I have to note the box itself is just plain foolish, the walls of the box are trapesoids which makes the box painfully hard to stack anywhere - and there went my first disappointment. I know that the color shows differently on various screens (which we are reminded about by every e-shop) but the color of the bra is nothing like the stock pic.


Zdjęcie stockowe stanika - kolor na oko czerwone wino / burgund.

Stock pic of the bra - I'd say the colour is something between burgundy and red wine.



Zdjęcie ulotki z miską stanika - kolor pomidor na sterydach.

Picture of the cup of the bra and the leaflet I found inside the box - colour could be described as a P900X tomato.

Dostałam ulotkę, więc miałam szansę naocznie stwierdzić, że to nie wina mojego monitora - kolory są po prostu inne. Moja Katarzyna ma kolor niestety bardzo kiczowaty - barwa 'tandetna czerwona satyna'. Jej poprzedniczka też była satynowa, ale nie była to satyna tej samej kiepskiej jakości.
Minusik.

There was a leaflet inside the box so I had a chance to compare colours and it definitely is not the fault of my screen - the colours are different. My Catherine is in this 'sorry satin' kind of red. The Soft was also a satiny red, but notthat horrible kind of low quality shit. 


A tu w całej krasie widać ten koszmarny kolor satyny - i to satyny kiepskiej jakości, dodajmy.

Here you can see the colour better - a colour of a low quality satin.


Zakładam Katarzynę. Piersi wygarniam, mieszczą się w miskach całe (wkładki push up wyjęłam). Dekolt miód, poza Elegance (Kurewskie Kasie) nie mam żadnego stanika, który robi mi taką kreseczkę, a ja kreseczki lubię bardzo. Brzegi misek drapią, ale może to jest do naprawienia praniem. Obróćmy się. 

I've put my Catherine on. Scoop and swoop, the breasts fill the cups (with cookies removed). The cleavage is great, apart from Catherie the only bra that makes my breast come this close is the Elegance by Curvy Kate. The edges of the cups scratch a bit, but that might be solved by a few washed. Let's turn around.


Dzioby. Straszne dzioby. Bratabase podpowiada, że stanik ma takie same wymiary jak modele Mimi Holliday, które znane są z dziobowania, co może być pewnym wyjaśnieniem tego fenomenu.

Pointy. Pointy like hell. Bratabase tells me that this bra has the same measurements as some Mimi Holliday bras that are now for the bullet bra phenomena which is why this poor little bra does it to me.

Zdjęcie za / Source : Balkonetka.pl



Katarzyna okazała się być niezamierzonym bullet bra. Obwód podjeżdża, ale to inna para kaloszy. Pochylam się już, żeby stanik zdjąć, spoglądam w dół... i ogarnia mnie pusty śmiech. Ten stanik robi mi czworopierś! Ale nie, gdzież tam, nie na brzegu miski, to by było za proste.

It *is* a bullet bra. The band rides up which is an entirely different thing. I hunch to take the bra of f, look into my cleavage and ... start to cry with laughter. This bra makes me quadboob! But no, not on the edge of the cup, that would be too easy.



Ten stanik robi mi czworopierś między brzegiem czerwonego materiału a koronką. Na szwie. Miałam spory problem, żeby zrobić temu cudowi zdjęcie, i musiałam się w końcu posłużyć białym kartonem, żeby był wyraźny kontrast. Na zdjęciu cyc mój osobisty lewy (większy).

The quadboob happens between the edge of the stiff, red fabric and stretchy lace. Right on the seam. I had trouble with taking a picture of this phenomena and finally used white posterboard to make it stand out. Here you can see my left boob.


A tu cyc mój osobisty prawy. Zdjęcia musiałam zrobić pochylona, więc efekt jest lekko zniwelowany, ale zapewniam - spoglądając sobie w dekolt w tym staniku widzę coś w rodzaju dwóch kształtnych i zdecydowanie przedzielonych zbyt ciasnym paskiem stringów zestawów pośladków. Niezbyt estetyczne. Myślałam, że to może kwestia wybrania dla siebie zbyt małego rozmiaru, ale po dłuższej inspekcji konstrukcji doszłam do wniosku, że winą obciążyć trzeba jednak materiały i konstrukcję właśnie; koronka tak przytwierdzona nie powinna być elastyczna w takim stopniu, albo przytwierdzona do miski w sposób, który pozwala jej na przepoławianie piersi. Koronkę należało wszyć (a miskę skroić) mniej po skosie i miejsce połączenia miski z koronką powinno być mniej zawinięte do środka, albo zamienić elastyczną koronkę na sztywną - wtedy problem by zniknął. Pod odgięciu koronki do środka miski problem czworopiersi znika, ale czy chcę płacić za stanik, który trzeba od nowości naprawiać i przerabiać? Nie bardzo.

And here is my right boob. I had to hunch to take those pics, so the effect is slightly minimized, but trust me - when I look down I see something I can only describe as two sets of buttocks clad in g-strings that are three sizes too small. Not pretty. I thought this might be due to the size (maybe I chose it too small?), but no; the fabric choices are at fault. If you want to have that stretchy lace where it is now, then a) it should not be stretchy at all, or b) keep it stretchy but place it elswhere or change how it is affixed to the cup. The cup edge should be probably less angular and lace sewn to the lining of the cup, not over the cup, there would be no problem at all then. The quadboob disappears when I try to pinch and tuck the lace, but do I want to buy a bra that has to be re-done just after the purchase to be wearable? I don't think so.



Małe niedoróbstwo fimy Pari Pari - prawa strona pasa jest dłuższa od lewej, sprawdziłam z linijką. Brytyjczyki tego nie mają. Minusik.

Next little shenaningan of Pari Pari: the right side of the band is longer than the left one, I measured with with a ruler. Doesn't happen in British bras.



Wnętrze miski i wkładka push up. Jak już wspomniałam wyjęłam je do mierzenia, bo dawały efekt szynki w siatce.

The interior part of the cup and the cookie. As I mentioned I had to take them out to try the bra beacuse they took so much space inside the cup that my boobs looked like a tied-up Christmas ham.



Widok z lotu ptaka na koszmar z ulicy wiązów.

Aerial view of that Nightmare on Elm Street.

Ocena ogólna - 2. Nic nie ratuje stanika o kiepskiej konstrukcji, słabych materiałach i złym wykonaniu, bo ocen 'za chęci' nie stawiam. Nie postawiłam pały za fakt, że kosztował mnie w promocji ok. 65 zł, czyli nie odczułam tego błędu zakupowego aż tak bardzo.

The final grade is a D. Nothing saves a bra so badly sewn out of so bad fabrics and of such a bad construction. I give no credit for trying, sorry. I would have given an F, but it was only 65 PLN, so at least I didn't threw much money out of the window.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz