16.03.2018

Cleo - Spencer 65F; Stanik Dla Syrenki PL/ENG

Jeśli jesteś kobietą, masz dostęp do internetu, i korzystasz z chociaż jednego portalu społecznościowego, to nie mogło ujść Twojej uwadze, że bajkowe stworki to ostatnio gwarantowany sposób na zrobienie z czegoś hitu: syrenkowe, jednorożcowe i wróżkowe rzeczy okupują sklepowe półki. Na rynku już dawno pojawiły się syrenkowe staniki w formie bikini w kształcie muszli, ale ja po cichu czekałam na nieco przyjaźniejszą biustom D+ interpretację trendu, i tu wchodzi Panache Cleo, całe na biało. A właściwie na granatowo.

If you are a woman with an access to internet and you use at least one social media platform, then you are fully aware of the fantastic beasts and entities are all the rage in fashion: mermaid, unicorn, and fairy-themed thing are occupying store shelves. It is long since mermaid bikini bras shaped like seas shells popped up, but I wished for a more D+ friendly interpretation of the trend - cue Panache, all in white. All in ink, actually.



Wymiary/Measurements:

Obwód rozciągnięty/Band stretched: 80.0
Obwód w spoczynku/Band: 67.0
Szerokość pojedynczej fiszbiny/Cup width: 15.0
Głębokość miski/Cup depth: 23.0
Długość pojedynczej fiszbiny/Wire length: 27.0
Szerokość mostka/Gore width: 2.0
Wysokość mostka/Gore height: 12.0
Wysokość pasa koło miski/Wing height: 12.0
Szerokość ramiączek/Straps width: 2.0
Haftek w rzędzie/Hooks: 3

Ocena: / Rating:

Estetyka / Aesthetics

Wygoda / Comfort


Cena / Price


Wytrzymałość / Longevity


Kształt / Shape

Spencer to balkonik-półgorset z usztywnionymi miseczkami - krój jest w nim zdecydowanie tłem dla faktury materiału, i to on gra w Spencer pierwsze skrzypce, a nie fantazyjne miseczki. Całość ma parasportowy, nowoczesny charakter, a jednocześnie jest dość elegancka; chciałabym zobaczyć Spencer wystającą spod białej koszuli.

Spencer is a longline balconette with padded cups - the cut is definitely the cheese to textured fabric macaroni; pattern on the cups is the backbone of the style, not the cups themselves. The design has a sporty, modern feel, yet is elegant enough to look good peeking out of a white button down.



Na pokazie w czerwcu 2017 zostałam poinformowana, że Spencer i inne półgorsety zostały skrócone ze względu na skargi na podwijający się i niekomfortowy obwód. Ciekawa byłam, jak się sprawdzi u mnie, fanki półgorsetów non-stop obciągającej niesforne taśmy. Obwód w Spencer także się odrobinę roluje, chociaż nie na tyle, żeby to stanowiło jakiś duży problem (na pewno sporo mniej razy go poprawiam), szczęśliwie nie ociera i nie powoduje żadnych innych skarg. Pod miseczkami wszyto dwa kawałeczki usztywnienia, które ma zapobiegać podwijaniu, ale nie ma to jakiegoś wielkiego efektu ani nie powoduje dyskofortu. Moim zdaniem raczej powoduje to, że obwód załamuje się idelnie na szwie kanalika na usztywnienie.

When I attended a 2017 trade show I was told Spencer and other longlines will have shortened bands dues to the consumers complaining about it rolling up uncomfortably. I was curious as to how will it work for me, as I am a fan of longlines yet have to constantly pull down the funky bands. The band does roll up a bit, although not enough to be an issue (I definitely pull it down less than in other bras), does not bother me at all. There are pieces of boning sewn in under the cups that are supposed to keep the band in place, but it doesn't really work that well or cause any issues. I would dare to say that actually has the band fold up right where the boning ends.



Bardzo cieszę się, że Spencer zapinam na trzy haftki - to moje optimum i od kiedy zeszłam z FF an F w wielu markach za wąskie obwody i zapięcia sprawiają mi dyskomfort. Spencer ma idealną szerokość i zapewnia mi wsparcie, jakiego dawno nie odczuwałam. Obwód jest z elastycznego tiulu, ale nie ma efektu rozciągniętej rajstopy; pracuje bardzo ładnie.

I am really happy that Spencer has three hooks in a row - that is my optimal number and since I had to size down from FF to F I feel much less comfortable in two-hook fastenings and relatively arrow bands. Spencer has the perfect band width and provides support I haven't felt in a good while. Band is made from elastic tulle but works nice and doesn't stretch out that much.



Jedno, co mnie w tym staniku zakochało nieodwołalnie, i marzę, żeby pojawiły się nowe modele w tym samym kroju - ten kształt! Wow, latami go szukałam, tego dokładnie chciałam! Biust a'la skocznia, czyli ten efekt, którego zazdrościłam zawsze Magdzie, i był dla mnie nieosiągalny bez push upa. Za ten efekt daję Spencer nie pięć, a sześć serduszek, bo jestem ekstatyczna po prostu. Nie wiem, co powoduje, że moje piersi w końcu wyglądają tak pięknie (obstawiam szwy pionowe) ale Spencer autoatycznie winduje się do mojego osobistego TOP 3 w kategorii kształtowania. Miseczki są dość zamknięte od góry i wcinają się odrobinę w piersi, co mogłoby sugerować za małą miseczkę, ale 65FF utopiłabym się na pewno. Ot, nie do końca dograny do mojego ciała krój, ale w ogóle nie mam zamiaru być na to zła, bo moje cycki mnie hipnotyzują.

One thing that made me fall in love with this bra and what causes me to wish upon a star for more bras in the same cut in the future - that shaping! Wow, I looked for years for a bra that would make my boobs look so good! Ski slope cleavage is the effect I always envied when I looked at Madź's boobs and was unattainable for me with a ton of padding. For this I give Spencer not five, but six hearts, since I am ecstatic. I don't know, what exactly makes my breasts look so great (I suspect horizontal seams) but Spencer automatically becomes one of my TOP 3 best shaping bras. Cups are a bit closed off at the top and cut in a bit which in turn might suggest the cups are too small, but 30FF would be way too big. That's just the cut disagreeing a bit with my body, but I am not going to hold it against the bra, since my boobs hypnotize me.



To, co mnie do Spencer przyciągnęło wizualnie, to wzorek na materiale miseczek, przypominający z daleka łuskę ryby. Oby pojawił się w zieleni i mięcie, bo przy obecnej modzie na syrenkowe rzeczy już jest hitem i bestsellerem (koleżanka z holenderskiego sklepu wyjawiła mi w konfidencji, że to najlepiej sprzedający się model w historii biznesu), a uszyty w morskich odcieniach będzie powodował jęki zachwytu u rudych tego świata.

What made me pay attention to Spencer in the first place was the geometric pattern on the fabric that looks a bit like fish scale from afar. I hope Spencer will come out in green and mint, since with the trend for mermaid-themed stuff the bra is already a bestseller (my Dutch friend who owns a lingerie shop told me confidentially that this is the best selling bra in the history of her shop) and made in aquatic-inspired hues will make the redheads of this world swoon.



Ta kokardka to uparciuch - wiecznie się przekręca ;)

The bow is a bit stubborn - tends to skew a bit ;)



Czy Panache planuje szyć do Spencer wysokie majtki? Mam nadzieję, bo kombinacja półgorsetu z wysokimi majtkami to dla mnie zawsze strzał w dziesiątkę. Tymczasowo mamy do dyspozycji majtki z lekko przezroczystymi boczkami. Nie jestem do końca fanką tego kroju, wolę jednak klasyczne figi lub stringi, a nie ich mariaż, ale nie są same z siebie złe. Ot, nie mój styl :)

Is Panache going to make high-waisted briefs to match? I really hope so, since a longline with such panties is always a killer look. For now we have umnentionables with semitransparent sides. I am not a big fan of the cut, I prefer classic briefs or thongs instead of the combination of the two, but these are not bad. Just not my style ;)





W Polsce Spencer kosztuje około 200 zł - moim zdaniem bardzo przyzwoicie jak za taką jakość i projekt, spodziewałam się nieco wyższej ceny, zwłaszcza biorąc pod uwagę stałe windowanie kwot, jakie płacimy za staniki polskie (z palcem w nosie wymienię kilka marek z naszej szwem i nicią płynącej ojczyzny, przy których Spencer bez promocji to okazja).

Na jesieni Spencer pojawi się w stali jako syrenka-wiking; życzymy jej wielu reinkarnacji!

In Poland Spencer is priced at around 200 PLN - that is very, very affordable for such quality and design, I anticipated a much higher price, especially given how Polish bras are getting rpicier by the season (I can point out several Polish brands where Spencer would be a bargain without a promo like that).

In the autumn we can expect Spencer in steel-gray, truly a Viking-mermaid; here is to many future reincarnations of the bra!

Syrenka - Wiking, czyli Spencer w kolorze nieba przed burzą 🌚🌫🌪 . . . . . #miskidwie #biustonosz #bielizna #lingerie #dessous #instalingerie #👙 #stanik #bra #lingerieblog #bieliznamodowa #instabra #bieliznanablogu #brafitting #luxurylingerie #soutiengorge #panache #lingerieoftheday

88 Likes, 16 Comments - 👙MiskiDwie👙 (@miskidwie) on Instagram: "Syrenka - Wiking, czyli Spencer w kolorze nieba przed burzą 🌚🌫🌪 . . . . . #miskidwie #biustonosz..."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz