8.11.2016

Nubian Skin - 50 Odcieni Cielistości



Nubian Skin to marka, która zrewolucjonizowała pojęcie cielistości. Większość z nas na hasło 'nudziak' myśli o beżowym, względnie łososiowym kolorze bliskim skórze przeciętnej Europejki. Jednak, gdy się dłużej zastanowić, kolor cielisty to w gruncie rzeczy grupa kolorów. Na to wpadła już jakiś czas temu Crayola, zmieniając nazwę jednej z kredek z flesh (cielisty) na peach (brzoskwiniowy). Niektóre marki, takie jak Curvy Kate, próbowały być inkluzywne i mieć w ofercie więcej niż jeden odcień skóry, ale dopiero Nubian Skin oferuje coś dla prawie wszystkich.


Kolory świata: apricot, black, burnt sienna, mahogany, peach, sepia, tan, white.


Kolory Nubian Skin (od lewej) : berry, cinnamon, caramel, Café au Lait (przewodnik kolorystyczny przewiduje rozmaite odcienie podkładów!)


Miski Dwie: Co sprawiło, że założyłaś markę Nubian Skin? Nie mogło to być łatwe.


Ade Hassan, założycielka Nubian Skin: Nubian Skin urodziło się z mojej frustracji. Chciałam produktu, którego nie mogłam znaleźć w zwykłych sklepach, więc zdecydowałam się sama go stworzyć. Wiedziałam, że nie mogę być jedyną osobą, która ma taki problem jak ja - brak cielistego stanika, który nie wygląda na mnie jak ni przypiął, ni przyłatał. Zawsze chciałam być przedsiębiorcą i mieć własny modowy biznes. Miałam w przeszłości kilka pomysłów i nad kilkoma serio się zastanawiałam, ale kiedy przyszło mi do głowy robienie 'cielaków' w kolorach wykraczających poza kaukaskie - to było to! Zdałam sobie sprawę, że to coś, czego sama potrzebuję, i co jest taką podstawą bieliźnianej szuflady, że inna kobiety też na pewno tego chcą.


The Classic Lace Push-up Bra w kolorze Berry (i trochę bułeczki bocznej :(


MD: W jaki sposób wyłoniłaś cztery finalne odcienie, w których produkujesz bieliznę? Tyle jest kolorów, że wydaje się to prawie niewykonalne.

AH: Spędziłam dużo czasu przy stoiskach z kosmetykami kolorowymi dla ciemniejszych dziewczyn, takich jak MAC, Fashion Fair i BlackUp. Chciałam sprawdzić, które odcienie były najbardziej popularne wśród ciemnoskórych kobiet; na podstawie tego researchu wybrałam kolory skóry z palety Pantone. To był jednak dopiero pierwszy etap, bo to były dopiero kolory bielizny. Rajstopy, które również mamy w 4 odcieniach, wymagały ode mnie zdecydowanie więcej czasu i pracy, bo na przejrzystym włóknie nie odwzorujesz koloru tak idealnie, jak na zwykłej tkaninie! Dwa z naszych kolorów dość szybko osiągnęły swoją końcową formę, ale z pozostałymi walczyłam długo. Jedną z metod było gotowanie farb w kolorach, które mi się podobały, w gigantycznych garach z kawą i herbatą w różnych mocach zaparzenia, żeby w końcu otrzymać efekt, na którym mi zależało... jakoś w końcu się udało. Jedna z modelek, Victoria Lamm, która pozuje w bieliźnie w kolorze Cafe Au Lait, opowiadała nam o tym, jak przed pokazami mody namaczała swoją bieliznę w herbacie, żeby blady kolor nude nie odcinał się tak od jej cery. Mikayla, modelka pozująca w kolorze Caramel, nakładała podkład na ramiączka swoich nudziarzy.


The Strapless Convertible Bra w kolorze Caramel

MD: Jakie dalsze plany ma marka Nubian Skin? 

AH: Niedawno na rynek weszła nasza kolekcja Moroccan Nights, która ma być luksusową odpowiedzią na dziedzictwo kulturowe Afryki - została tam stworzona i zainspirowana jej sztuką! W ofercie znajdziecie biustonosze, majtki w dwóch krojach oraz piżamki, wszystko w klasycznej czerni i pięknym kobalcie. Pracujemy także nad szerszą rozmiarówką, bo prośby o to spływały do nas od dłuższego czasu. Mamy wiele interesujących pomysłów, które będziemy powoli wdrażać, więc odwiedzajcie Nas :)


The Essential T-Shirt Bra w kolorze Cafe au Lait

MD: Co sprawia, że masz siłę dalej walczyć z whitewashed przemysłem modowym i przeciwnościami? Wejście w biznes bieliźniany nie jest latwe...

AH: Czasami dostajemy naprawdę przemiłe maile od klientek z podziękowaniami za stworzenie linii kolorystycznej dedykowanej kobietom o ciemniejszej skórze. Szczególnie zapadł mi w pamięć mail od studentki z Devon, która powiedziała, cytuję, "chciałam tylko podziękować za stworzenie tej marki. Uwielbiam modę i czekałam na bieliznę w kolorze 'cafe au lait' wieki. Dorastałam w wiejskim Devon, gdzie nie ma zbyt dużej różnorodności w kolorze skóry, a rasizm powodował, że nie czułam się dobrze i pięknie we własnej skórze. Nubian Skin bardzo mnie cieszy, a filmik zza kulis sesji zdjęciowych jest genialny i to jest właśnie to, co tyle dziewczyn musi zobaczyć i usłyszeć!' Takie wiadomości powodują, że cała praca nad stworzeniem Nubian Skin wydaje się warta zachodu!


The Classic Lace Push-up Bra w kolorze Cinnamon


Nie trzeba być dziewczyną innej rasy, żeby czasem zwykły europejski nudziak nie pasował. Podejrzewam, że niektóre z nas powitają kolor Cafe au Lait jak świętego Graala.

Na koniec - kilka zdjęć z sesji Moroccan Nights i filmik backstage ;)


Midnight Bra


Shadow Sleep Set


Midnight Bra


Co sądzicie o marce? Czy same macie problem z doborem nudziarza?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz