20.03.2017

Panache - Clara 65F; Ooh La La!

Na Clarę zasadzałam się, odkąd zauważyłam ją w wersji Turkish Delight na Brastopie, jednak skutecznie odstraszała mnie marka – Panache jak do tej pory w ogóle na mnie nie leżał, za to dźgał w mostek. Jednak gdy firma Panache zaproponowała mi wybranie jakiegoś modelu, stwierdziłam, że raz kozie (cyckom?) śmierć, i to właśnie Clara do mnie dotarła. Na Instagramie widziałyście już moje zachwyty, ale czas na dokładniejsze zeznania.

I ogled Clara since I first saw her in Turkish Delight on Brastop, but the brand effectively steered me away; I have never had a Panache bra that would fit me well, but each and every one of them dug into my gore. When Panache contacted me and asked to choose a bra to review I decided to take chance on Clara (or rather my boobs decided to) and soon enough she arrived. You might have seen my delight with the bra on Instagram and below you will find a full review.

Panache Clara navy/gold

Wymiary/Measurements:
Obwód rozciągnięty/Band streched:  78.2
Obwód w spoczynku/Band:  62.5
Szerokość pojedynczej fiszbiny/Cup width:  13.5
Głębokość miski/Cup depth    22.9
Długość pojedynczej fiszbiny/Wire length: 25.5
Szerokość mostka/Gore width:  2.1 
Wysokość mostka/Gore heigth:  8.0
Wysokość pasa koło miski/Wing heigth: 8.8  
Szerokość ramiączek/Straps width:  1.5
Haftek w rzędzie/Hooks: 2

Ocena: / Rating:

Estetyka / Aesthetics

Wygoda / Comfort


Cena / Price


Wytrzymałość / Longevity


Kształt / Shape








Clara jest pierwszym panaszkiem, który leży – zaskakująco, po zrzuceniu jednego rozmiaru, fiszbiny przestały wbijać mi się w mostek. Jak do tej pory każdy jeden robił mi kuku, natomiast Clarcia nie tylko całkiem nieźle kształtuje mi biust, ale także jest Wygodniczkiem. Piersi nie są idealnymi kulkami, ale leciutko zaznaczonymi noskami. Poziomy szew powoduje małe złudzenie optyczne, jakoby nosek stawał się szpicem ale jest to wyłącznie kwestia złudzenia właśnie. Koronka idealnie dopasowuje się do koloru mojej skóry, skutkiem czego wygląda to tak, jakby stanik byl bardzo wycięty.

Clara is the first Panache bra that just fits – surprisingly losing one cup size made the wires much more tolerable, painless, really. Until now every single one hurt my gore, but Clara, being my epiphany, shapes my breasts nicely and is a comfy lounge option. Boobs are not round-round, but slightly pointy-ish, very much au natural. The horizontal seem make them look more pointy than they really are, but that is just an optical illusion. The lace matches my complexion, making the bra look very low cut and not a full-cup at all.



Rozmiar to 65F – miskę mniej niż normalnie bym wybrała. Obwód bardzo dobrze pracuje, rozciąga się na akceptowalną długość, ale nie wrzyna w ciało i można go nosić bez szkody cały dzień. Języczek zapięcia to w zasadzie jedyny słaby punkt biustonosza. Fiszbiny leżą przy ciele miom bardzo wysokiego i szerokiego jak dla mnie mostka. Jest to pierwszy full cup poza Melissą, który leży bez marszczenia się gdziekolwiek. Jestem zachwycona wyglądem swoich piersi.

The size is 30F – cup less than what I would normally choose. The band works nicely, stretches to an acceptable length and doesn't cut into my back fat, which measn I can wear the  bra all no day with no regrets. The fastening is actually the only weak part of the bra. The gore tacks eve though it is rather tall and wide. This is the first full cup bra save for Melissa that doesn't wrinkle anywhere. I am delighted with how my boobs look in it.





Panache Clara bra

biustonosz Panache Clara




Ramiączka są standardowej szerokości i regulowane; bałam się, że będą mi wchodziły pod pachy, ale szczęśliwie mimo fullcupowatości stanika siedzą, gdzie siedzieć powinny.

The straps are of standard width and adjustable; I was afraid they would boldly go where many other full cup straps went (that is under my pits) but fortunately they sit in their rightful place.




Prawdziwą gwiazdą tego kompletu są jednak figi – wysokie i retro. Tył majtek to płachta siateczki, złożona na pół tak, że na krawędzi nie ma szwu. Dzięki temu majtki nie będą się odznaczać pod najbardziej obcisłymi spodniami. Należy jednak zaznaczyć, że jeśli mamy dużą różnicę między obwodem talii i bioder, to możemy mieć problem z dopasowaniem: mam 89 cm w talii i 103 w biodrach, i rozmiar L pasuje jak ulał w biodrach właśnie, natomiast talia jest ciut luźna – na tyle ciut, że jestem w stanie ją podwinąć. Zastanawiam się nad jakąś zaszewką, ponieważ rozmiar M na pewno byłby za mały w biodrach. Jest to jednak mało istotna z mojego punktu widzenia kwestia, bo zazwyczaj noszę rzeczy obcisłe w pasie, które przytrzymają mi moje figi na miejscu. Majtki są super piękne, cielista koronka na metalicznych niebieskościach jak najbardziej gra pierwsze skrzypce. Zdjęcia stockowe pokazywały mi zwykły, szkolny granat, i jestem zachwycona niespodzianką.

The star of the set is the pair of high waisted, retro briefs – amazing. The back part is a piece of mesh that has been folded in two, thank to which there is no seam on the edge of the legholes and the panties will disappear under the tightest of skinny jeans – no VPL! I have to warn you though that if you have a large (20+ cm) difference between your waist and hips then you might wanna go for regular briefs. I am 89 in waist and 103 in hips and while the latter part of my body is well-hugged by the briefs in size Large, the waist of the panties is big enough for me to fold it over. I am pondering adding a little dart here or there, since size Medium will fit my waist, but cut off blood circulation on my thighs. The panties are super pretty though, the nude lace on metallic dark blue works really well. The stock pictures show school-uniform style navy blue and I am happy with what the colour really is.


Panache Clara high waisted briefs







Powiedziałabym, że Clara to zdecydowanie powinien być beniaminek marki, taki odpowiednik Tease / Tease Me u Curvy Kate – jak najwięcej kombinacji kolorystycznych, także niestandardowych (mięta / fiolet, proszę pięknie!), bo jest nie tylko urodziwy, ale i genialnie zaprojektowany. Poprosimy co sezon inną wersję fashion! I może ślubną? Jestem szczerze ciekawa, co Panache zaproponuje nam na wiosnę 18', bo wiem już, że wersja jesienna 17' będzie raczej nawiązaniem do klasyki w postaci miksu wiśni i czerni.

I'd say that Clara is (or rather should be) to Panache what Tease / Tease Me was to Curvy Kate – we really need more colour combos (mint / violet, pretty please?) because it is not only beautiful but also very well designed. Please, make a new fashion style every season! And a bridal version maybe? I really wonder what Panache will give in in SS18'', since the AW17'will be a classical mix of cherry red and black.



Cena Clary to ok. 30 funtów w sklepach brytyjskich i 280 zł w Polsce – nie jest to mało, ale nie wydaje mi się, żebym się bardzo wzdragała przed kupieniem sobie innych wersji kolorystycznych Clarci za taką kwotę na Brastopie. Stanik jest tego wart, zarówno od strony estetycznej jak i konstrukcyjnej. Jest to też świetny przykład na to, że komplet seksownej, buduarowej bielizny nie musi ob nażać wszystkiego absolutnie ('Ale pępek mógłby!' - narzeka Misek Trzeci), ani być sakramencko niewygodny.

The price of Clara is around 30 GBP, depending on the shop – it is not very cheap  (from Polish point of view) but a reasonable price for such a beauty and I wouldn't hesitate to pay so much on Brastop for an interesting colour combo in the future. The bra is worth is, both as an aesthetical and comfortable product. It is also a great example how a sexy, boudoir set doesn't have to bare everything you have to flaunt ('But it could show some belly button!'- moans my boyfriend) or be horrifyingly uncomfortable.




Jakie jest Wasze ulubione albo wymarzone wcielenie Clary ;) ?

What is your favorite or dream reincarnation of Clara? ;)

*Post sponsorowany; autorka otrzymała produkt od dystrybutora lub/i wynagrodzenie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz